Classy jurken

FAQ


Bestelling plaatsen

Hoe kan ik snel artikelen vinden op jullie website?

Houseofclass.nl heeft een zoekfunctie. Vul hier de naam van het artikel in dat je zoekt. Zo kan je op een snelle manier het gewenste artikel vinden.

Kan ik een online bestelling afhalen?

Hoe zijn de Leveringsvoorwaarden ?

Wanneer je boven de 100 euro besteld zijn de verzendkosten voor onze rekening.

Let op: Hierbij geldt wel dat mochten hierna 1 of meerdere artikelen worden geretourneerd, waardoor het bestelbedrag als nog onder de 100 euro uitkomt, er als nog verzendkosten in rekening zullen worden gebracht

Wat is de standaard levertijd?

Over het algemeen zal je bestelling binnen 1-3 werkdagen binnen komen, echter kan het altijd voorkomen dat de post vertraging op loopt en wij hebben hierop helaas geen invloed.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn mogelijk?

Bij House of Class vinden wij het belangrijk dat je via diverse manieren kan betalen daarom heb je de volgende keuze mogelijkheden: 

iDeal

Klarna

Mocht jouw betalingsmogelijkheid er niet bij staan? Neem contact met ons op. Wij werken continue aan onze website en nemen je feedback tot verbeteringen graag in ontvangst.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra je een bestelling bij ons hebt geplaatst krijg je een e-mail van ons op het e-mail adres welke je bij ons hebt opgegeven. Op dit e-mail adres ontvang je van ons je factuur/order bevestiging. 

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Vrijwel direct, het maakt in deze niet uit voor welke betaalmethode je hebt gekozen.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Je kunt je kortingscode verzilveren in je winkelmandje. Je moet dan je code invullen bij ‘kortingscode’ en dan op het vinkje klikken.

Mijn bestelling

Waar is mijn bestelling?

Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail wanneer wij je bestelling hebben verzonden. In deze bevestiging vind je ook het track & trace nummer van PostNL. Via de bijhorende link kan je jouw bestelling volgen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Zodra jouw bestelling geplaatst is op onze webshop, is het niet meer mogelijk om jouw order aan te passen of te annuleren.

Wat is de levertijd?

Wij streven er naar om alle bestelling binnen twee dagen te verzenden.

Ik heb een artikel dubbel besteld, wat kan ik nu het beste doen?

Bedankt dat je zo alert bent, in dit geval kan je ons het beste direct een e-mail sturen naar info@houseofclass.nl. Helaas kunnen we orders vaak niet meer cancelen zodra de bestelling geplaatst is. Je kan dus het beste de bestelling retourneren zodra je deze hebt ontvangen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?

Dat is vervelend, soms kan het voorkomen dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Dit kan meerdere oorzaken hebben, om dit goed voor je uit te zoeken willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar info@houseofclass.nl

Hierin graag je ordernummer vermelden en als het over 1 item gaat duidelijk vermelden welk item.

Ik heb een verkeerd e-mail adres ingevuld en daarom geen orderbevestiging ontvangen?

Wij sturen de orderbevestiging altijd naar het door bij ons geregistreerde email adres. Indien je een verkeerd e-mail adres hebt opgegeven en je jouw orderbevestiging alsnog wilt ontvangen kan je het beste een e-mail sturen naar info@houseofclass.nl Wij kunnen het e-mail adres dan voor je aanpassen en de orderbevestiging opnieuw versturen. 

Kan ik een bestelling annuleren?

Dit is helaas niet mogelijk, als je een bestelling hebt geplaatst bij www.houseofclass.nl is je bestelling definitief, je kunt de bestelling dan niet meer annuleren. Uiteraard kan je de bestelling wel retourneren wanneer je jouw bestelling ontvangt. 
Let op: Je retourzending moet in dit geval ook aan alle retourvoorwaarden voldoen. Het retourneren van je bestelling is voor eigen rekening.

Retourneren en ruilen

Aan welke voorwaarden moet mijn retour voldoen?

 

  • Retouren dienen binnen 7 dagen na ontvangst geretourneerd te worden
  • Alle producten dienen ongedragen en in goede staat te zijn
  • Let op make up, vlekken, beschadigingen en/of sterke geuren
  • Het aanhang kaartje mag niet losgemaakt zijn
  • Alle retouren worden goed gecontroleerd
  • Indien het retour niet aan alle eisen voldoet, wordt het teruggestuurd
  • Retourkosten zijn voor eigen rekening
  • Retouren worden binnen 10 werkdagen verwerkt

 

 

Wat is jullie retour adres?

Retouren dienen ten alle tijden verstuurd te worden naar dit adres:

House of Class

t.a.v. Milana Snijders

Beekstraat 25

5623 GB Eindhoven

 

Wij adviseren om je retourpakket altijd met een track en trace code naar ons te versturen. Mocht het pakket bijvoorbeeld kwijtraken dan kan er een onderzoek gestart worden bij de bezorgdienst.

Tevens graag het ordernummer vermelden bij de levering.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij je retour hebben verwerkt duurt het maximaal 10 werkdagen voordat de administratieve verwerking zichtbaar is. Dit is afhankelijk van voor welke betaalmethode je hebt gekozen. 

Ik wil mijn bestelde item(s) omruilen voor een andere maat/kleur, kan dat?

Als je een product wilt omruilen voor een ander, dien je eerst het originele product terug te sturen en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen (of vice versa). Het originele product zal worden terugbetaald volgens ons retourbeleid.

Een andere vraag?